ייעוץ חינם

052-727-2356

עיצוב פנים בגבס – עבודות מרהיבות מגבס

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

חשבתם לעשות משהו חדשני ומקורי לעיצוב הבית? מעוניינים להקים מחיצה דקורטיבית או לעשות מזנון גבס יוקרתי? ואולי חשקה נפשכם במדפים שקועים בקירות או נישות למסך הפלזמה? אם התשובה חיובית אזה אתם צריכים איש גבס מקצועי עם ידיים טובות וראש יצירתי.

 

אנחנו במלך הגבס נשמח לעמוד לרשותכם ולבצע עבורכם עיצוב פנים בגבס שתמיד חלמתם עליו!

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו: 052-7272356

היום בשנות האלפיים יותר ויותר אנשים משקיעים בעיצוב הבית, שחושבים על עיצוב דירה או משרד, שיפוץ בית או עיצוב חדרי מדרגות, מיד לוקחים בחשבון שבתהליך חובה לשלב את חומר הגבס. למה בכל אחד מתהליכי השיפוץ כדאי לשלב גבס? לא רק בגלל העלויות הזלות אלא בעיקר בגלל הביצוע המהיר, המראה החדשני והאפשרות לשפץ אזורים מסוימים בבית מבלי להפוך את הדירה לאתר בנייה.

 

מה עוד אפשר לעשות עם הגבס ולא עם חומרים אחרים? קרניזים, נישות לטלוויזיות, מזנון גבס, הנמכת תקרות ועוד, כמעט כל פנטזיה ניתן לממש ע"י יצירתיות, חומר הגבס מאפשר עיצוב נוח, עלויות נמוכות ומראה חדשני ונקי.

 

אז כן- גבס הוא חומר פשוט נהדר! קשיח אך קל משקל בצורה מפתיעה, עמיד אך מאפשר הרכבה ופירוק מהירים, לא יקר אך נראה כמו מיליון דולר – פתרון נהדר לעיצוב הבית.

 

חשוב לזכור דבר אחד חשוב: עיצוב פנים בגבס זאת עבודה למומחים אם אתם רוצים לבצע עבודות פשוטות כמו קירות או תקרות, כל שיפוצניק יוכל לעשות לכם את העבודה אבל אם מדובר על עבודות גבס גדולות יש לשכור רק את המומחים בתחום וכאן מלך הגבס נכנס לתמונה

 

לפני כל עבודת גבס בקשו לראות תיק דוגמאות ואפילו לקבל המלצות, כל קבלן גבס מקצועי ישמח להראות לכם את פרי עמלו ללא כל היסוס וכך גם אנחנו.

 

אז אם אתם מחפשים את איש מקצוע עם ידי הזהב, אמין, מקצועי ומומחה בעיצוב פנים בגבס, אתם יכולים להתקשר אלינו או להשאיר לנו פרטים ולקבל הצעת מחיר תוך דקות.

 

אנחנו במלך הגבס מקפידים על סטנדרטים גבוהים, מחירים הוגנים ושירות אדיב, אל תהססו ופנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד

עיצוב הבית בגבס – עבודות שלנו