ייעוץ חינם

052-727-2356

עבודות גבס בכפר סבא

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר
לקוחות ממליצים
ענבל חן
קרא עוד
מי שמחפש בעל מקצוע אומן, מדויק עם ידי זהב ולב זהב. הגיע למקום הנכון. עשה לנו ספריה ברמה גבוהה מאד, ממליצה עליו בחום.
Zalman Shnaider‎‏
קרא עוד
בעל מקצוע הגון ,אמין ומקצוען אמיתי מומלץ בחום !
שירה הלוי
קרא עוד
תודה רבה לשמעון דנינו על העבודה המהממת שעשה אצלנו בבית👏👏👏 שמעון עובד מסור, ישיר אמין וחרוץ בעל אישיות מקסימה. בעל מוסר עבודה גבוה ואחריות.👍 ישר כח🏆
הקודם
הבא

[layerslider id="1"]

עבודות גבס בכפר סבא במחירים אטרקטיביים

איך משדרגים מראה של דירה עם עבודות גבס בכפר סבא

עבודות גבס בכפר סבא, יכולות לשדרג את מראה הדירות בכפר סבא. תחום עבודות הגבס כיום איננו רק בניית קירות גבס, אלא גם שדרוג המראה של כל הבית. למה הכוונה? עבודות גבס עוזרות לשפר את המראה החיצוני של הבית.

הטרנד העיצובי כיום, הוא עיצוב נקי וחלק. חלק מהטרנד העיצובי הוא לחסוך מקום של רהיטים.

כיצד קבלן גבס בכפר סבא משפר מראה של דירה?

ישנם כמה טיפים לשיפור מראה של דירה באמצעות עבודות גבס:

1.      מדפים בתוך קירות גבס – טרנד עיצובי חדש יחסית, הוא להכין בתוך קיר גבס עבה של הסלון, שקעים למדפים. מה זה נותן? רעיון זה נוצר מתוך הצורך לחסוך במקום, ובריהוט. כאשר מכינים שקעים למדפים, אין צורך ברכישת ארון. יכולים להיות אלו מדפים עבור ספרים, או עבור כלי נוי. מדפים אלו הם חלק אינטגראלי מהסלון, אך חוסכים בריהוט של הבית.

2.      מחיצות מגבס המשמשות כארונות – זהו טרנד הממשיך את הטרנד העיצובי שהזכנו בסעיף הקודם. הרעיון הוא לחסוך קניית ארונות, על ידי כך שיוצרים מחיצות הפרדה מגבס, ובמחיצות אלו יוצרים שקעים ארוכים לארונות. מחיצות אלו יוצרות הפרדה מסויימת למטבח. מחיצות אלו חוסכות את הצורך בקניית ארון להפרדה. קבלן גבס בכפר סבא, יכין ארונות יפים מגבס.

3.      שקעים לתאורה – חלק משיפור מראה הבית על ידי עבודות גבס בכפר סבא, נעשה על ידי שקעים לתאורה. הטרנד העיצובי היום הוא לשלב את התאורה בצורה טבעית בבית. כיום מעדיפים ליצור שקעי תאורה בגבס, על פני גופי תאורה מגושמים. ישנם כמה סוגי שקעים: יש שקעים עגולים קטנים, המותאמים לנורות עגולות שטוחות. ישנם שקעים מאורכים המותאמים לגופי תאורה של פלורוסנט ארוך.

4.      עיטורי תקרה באמצעות גבס – זוהי גישה עיצובית, המוסיפה יופי לסלון הביתי. יוצרים צורות מגבס, וממקמים אותם מתחת לתקרה. משאירים בצורות אלו חללים, עיצוב זה נותן מראה יוקרתי לדירה. קבלן גבס בכפר סבא שהוא מקצועי, יידע ליצוק תקרות אלו במקצועיות ובמומחיות, ולשלב בתקרה זו בצורה יפה את גופי התאורה. חשוב מאוד בעת תכנון תקרת הגבס, לחשוב היכן משלבים את גופי התאורה.

1878543

1878540